Betrayed

Morgonen var kall, mycket kall. Fick skrapa rutorna på bilen. Kallt, mycket kallt.
Disen hängde tung i luften likt en vattendroppe på ett blad efter ett uppfriskande ösregn, fastän det var minusgrader.
När ja skulle åka hem märkte jag att i princip all luft i vänster framdäck hade försvunnit. Så jag krypkörde till närmsta bensinstation för att reglera luften i samtliga vinterdäck som nu sitter på. Än så länge håller sig luften i alla däck... hoppas de inte e nån punka bara... vill inte lägga ut pengar på skitsaker!

Jag har märkt att jag just denna kväll är MYCKET lättirriterad. En skitsak fick igång mig. Nu stör jag mig på så gott som allt.
Hoppas morgondagen blir bättre.

Det var länge sen vi repade med bandet också, det tär nog lite på mig.

Jag har märkt en sak med mig själv den senaste tiden. Jag är alldeles för öppen. Känns inte som jag har något privatliv. Jag tänker att jag inte ska berätta just en sak för allt och alla. Men likt förbannat kommer det ut ändå. Jag måste lära mig att vara försiktigare. Jag får känslan av att mitt liv ligger splittrat, över alla andra. jag har inget samlat jag. Nästan som ett färdigt pussel man tappat i marken, allt finns där, men det sitter lixom inte ihop.
Så från och med nu ska jag försöka att inte säga allt till alla. Så förvänta er inte alla smaskiga detaljer i framtiden och om ni vill kan ni hjälpa mig genom att inte fråga så förbannat mycket. Visserligen är jag bra på att få folk att fråga frågor om de saker jag vill berätta, men försök motstå! :P
Detta är inget jag mår speciellt dåligt av, men det ger en olustig känsla i kroppen när man tänker på det.

Fredens

Kommentarer
Postat av: S

nej, förlåt Simon!

ta det inte så seriöst, jag har bara inte hunnit smälta det än. det är jobbigt att prata om det. förstå mig.



och var inte allt för instängd med ditt liv. många mår dåligt av att vara så. det är mycket lättare att leva om man är öppen utan hemligheter. folk har svårt för att tolka en person om den sitter där med massa hemligheter. förstå.

2008-11-04 @ 21:49:26
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0