White Unicorn

POPKÅRN!

Mitt tal gick sketabra! :D ägde allt o alla! precis som ja brukar ;) haha. Argumenterade som sagt för att man ska komma väl förberedd till ett tal... Jag gjorde talet igår... på 20 min kanske XD haha. Fizik prov imorrn då... får se hur de går :P ja tror ha rätt bra koll på läget, så ett vg ska ja väl kunna klämma till i alla fall!

FrisörN har också pillat i mitt hår idag... det blev helt okej tycker jag! bättre än när den där flintisen klippte mig förra gången... Ja klipper mig på modeklipparna... nu vare nån rödhårig tjej som klippte mig. ^^
Sedan repade vi lite me bandet! ett riktigt bra rep faktiskt :) Vi har börjat på två nya låtar med vår nya gitarrist nu, David. Låter very najs :D

Så jag mår bra nu. Riktigt bra faktiskt :) träningsvärk o allt sånt ni vet :) wiie.

Någon som vill åka skridskor på jullovet? :D

Chansen att bli retad av en krokodil är inte speciellt stor... De kan nämligen inte räcka ut tungan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om allt går uppåt för dig, that's make me happy :) Jag åker gärna skridskor på jullovet, if you don't mind.

2008-12-07 @ 20:39:45
URL: http://allihave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0