Träning!

Torsdag idag... det betyder att det är min träningsdag! :D först gym någon timma, sedan någon bollsport i ytterligare en och en halv timma. Fan vad jag är matt, helt slut i hela kroppen!

Imorrn blire åka av! Då åker fracken på igen, för då äre maktkamp på otten! :D Olika gymnasieskolor ska tävla i ölhäv, snuskhäv och citron-ätar tävling. Vi ska naturligtvis ta hem hela schhhejten! Och alkis som jag är kommer den första ölen öppnas 09:30, efter konstruktionen. Full i skolan har ja faktiskt aldrig vart, får se hur kul fysik labben kommer bli då XD fy fan, om man knappt klarar den nykter så... ah, men den kommer nog bli den roligaste genom tiderna i alla fall :D
Synd bara att ja inte kan ta bilen till skolan... måste upp en HALVTIMME tidigare än vanligt då när jag ska bussen :( Men de fåre väl va värt :) Kommer bli en kanonkväll tror jag! någon som vill va fyllechaffis? jag vill helst komma hem på kvällen sen... =/ Jag betalar bra ;)

Nä nu ska ja göra nått annat... typ äta kanske? JA det låter mysigt :) hihi

Kalle Anka har varit förbjuden i Finland för att han hade rumpan bar - Jaa gud vad hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0