Teaser Japanese

Riktigt bra rep igår, det börjar ta sig! :D

Sedan bar det iväg ut. Men det hade ju typ alla andra i Norrköping också tänkt. Även fast ja o en kompis trängde oss först i kön utanför Hugos stog vi där i en halvtimma, sen sket vi i det eftersom våra andra kompisar va sist o skulle dra till ett annat ställe. Vi hängde på, men sen drog ja hem o sov, vilket jag inte ångrar. Mår bra nu, så de så :D

Jag verkligen längtar tills jag får uppleva känslan av att stå på scen igen! Det är hur härligt som helst. Det är en känsla alla borde få känna, allas blickar riktade mot en själv och resten av bandet. Man känner sig som ett lag. Man blir jävligt torr i halsen (ta med vatten!) men det hör till. Hmm... jag trodde att ja kunde bre på ganska mycket här som jag brukar :P Men nu är jag ganska tom i skallen =/

Om man la ihop styrkan i alla kroppens muskler skulle man kunna lyfta ca 25 ton!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Sajmon!



haha vilken person? :D

2008-12-27 @ 19:23:30
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0