Sköning

Krogen igår... va jävligt najs! träffade hur mycket folk som helst :D precis som de ska va :) sen fick vi skjuts hem också, fy fan va skönt de va!

Nu sitter ja här medan de andra kollar på erik o mackan. Ett avsnitt ja redan har sett =/ så just nu har ja inte så värst kul, men den här helgen har varit precis så bra som jag förväntat mig :) om inte bättre... hihi

Fy fan va hungrig ja e!
Har bara käkat en färdig-pizza från ica idag :S två chokladkakor och ett kokt ägg =/ nästan lite ont i magen :( Juste, åt en macka förut, och en pepparkaka.

Mitt huvve e rätt tomt nu

Ät en jordnöt - eller en kilometer gurka - Det spelar ingen roll! ni får ändå i er lika mycket fett!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, det här var slutet på min jag-tycker-om-jordnötter karriär.

2008-12-14 @ 12:01:15
URL: http://allihave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0