Ömma hälar

Det har inte blivit så mycket tid över för bloggande den senaste veckan!
Kanske inte så konstigt när man kommer hem klockan halv 11 på kvällen, ashungrig och fötterna helt trasiga.
Inte heller mycket tid över för att träna =/ har bara blivit en gång den här veckan, men idag har ja tänkt dra ner o köra lite. Kanske sola lite också =) De va egentligen meningen att ja skulle titta på ens avslutning idag, men de blev ändrade planer. Men jag ställde inte klockan helt i onödan, jag hade troligtvis sovit bort hela dan annars, och varken hunnit gymma eller sola innan. Får nog bli en lunch på max innan också, fy fan va dyrt XD haha. ja e faTi.

Vi ska spela första deltävlingen i rockkarusellen antingen den 16:e eller 17:e januari, då räknar jag med erat stöd! :D Inga nämnda, inga glömda. Vi måste repa som jävla galningar, vi ligger verkligen efter, med ny basist o allt :S herregud. Men de ska nog gå bra i alla fall =) Hoppas jag i alla fall... XD hihi.

Nä nu ska ja ner o slänga i mig en macka, innan jag kastar mig i bilen ner på stan :) mihiha

Det är fler som träffas av blixten varje år än som åker fast för fildelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0