Jullov!

Nu är det äntligen jullov! fan va skönt de ska bli! :D sista dan idag på jobbet. Kommer väl sakna lite de helt sjuka konversationer man kan ha med sina grannar, men mest skönt att slippa känslan i hälarna och ryggen efter 8 timmars stående =/
Imorrn blire skridskor med SanziL och Snowzen. Kanske Svetti hänger på också? Kanske Mosse. Kommer bli helt sjukt kul. Har inte stått på is med hockeyklubba på säkert fyra år! Undrar hur bra ja skjuter nu egentligen XD

Hoppas kunna åka lite mer skridskor nån gång under lovet, säg bara till så åker vi, igen och igen.

Hmm, kändes som det skulle bli ett långt inlägg idag... men icke.

Jag sov lite förut, feels gut.

Ni som gillar hästar. ni är inte coola. Jag är cool. Därför ska jag, om jag någon gång ska börja rida, rida en björn. En fullvuxen björn springer lika fort som en häst...

Nä nu ska ja käka den stora vita chokladbiten som finns i mitten på alla alladin askar! mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0