Jag är en marackas!

En skön dag idag :) Bara gym, sola och slappa... förutom när ja städade toaletten då... =/ usch.

Jag "glömde" ju matten i skolan i fredags, så inget plugg blev de heller. Fan, inte bra alltså! Med tanke på det kommande slutprovet i Matte D på onsdag morgon :S de blir o plugga häcken av sig imorrn o på tisdag helt enkelt... På något sätt ska jag lyckas klämma in ett gympass OCH en rinkbandymatch på tisdagen... Vafan, de e ju ligapremiär ;) Visserligen är matchen typ halv 10 på kvällen, men vad gör man inte för laget lixom.

Såg på film me familjen förut. Horton. En helt okej film faktiskt. en elefant som upptäcker en civilisation på ett "spec" (sandkorn på engelska). Hade ingen aning om att de ordet existerade... men man lär sig nya saker varje dag! Precis som om man läser slutet på dessa inlägg ;) Men nu finns inte så mycke mer att säga mer än att ni får hare så bra! så hörs vi :) Hoppas jag i alla fall... :)

En kopp "vanligt" kaffe innehåller faktiskt 3 ggr så mer koffein än en kopp espresso - Palla betala mer för en espresso...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska vara där i en vecka :)

2008-12-09 @ 22:17:22
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha you should be ;) hur gick det på repet igår förresten? :)

2008-12-10 @ 09:38:58
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0