Inte igen!

Fan, jag tror jag håller på att bli sjuk.
Jag har en sån där konstig känsla i halsen och bihålorna. Jag tänkte träna innan dagen rep, men när jag vaknade med denna känsla ville jag inte göra det värre, utan la mig på andra sidan o sov en timma till.
Fasen jag hatar att vara sjuk, man mår piss, men värst av allt är att inte kunna träna! Vingklippt. Shit! jag ska ju åka skridskor på söndag, hoppas jag blir bättre tills då! Annars skiter ja i det och åker ändå :O

Ett riktigt bra rep idag, utan david. Den jäveln kan ju aldrig repa, får se hur länge han stannar i bandet, det avgör han själv. Men vi jobbar på bra med vår nya basist och vi blir allt tajtare o tajtare! Kommer bli skitbra det här :)

Nickelbacks och 3 Doors Down:s sångare låter sjukt lika! (är det samma person? ) :O nä :P

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0