Inget annat har någon betydelse

Igår var rätt galet dom i garderoben i hugos snodde mitt paraply, mina glasögon kom bort liksom den översta frack knappen :S Så jag gled omkring med halvt öppen skjorta... sexigt.
Jag missade också maktkampen, anledningen till att vi gick ut över huvudtaget. Jag dansade loss inne på hugos efter att ha lämnat otten för vad jag skulle tro ett litet tag, men jag dansade på och rätt som det var när ja stog utanför o snacka me nån kom anders o mosse ut från otten o sa att vi vunnit maktkampen XD haha. Kul, tjejen ja snacka me va lärkabock! (de geer).
Sen gick vi hem till anders i kneippen o sov! fy fan va skönt de var! men ack så jobbigt att gå ändå från max, usch. Men man får väl se det som lite träning :D

Jag vaknade med en sprängande huvudvärk, inte roligt alls. Trots att jag druckit hur mycket vatten som helst... flera glas vatten både på otten o hugos, massor innan ja la mig och dessutom två bakistabletter. Vågar inte tänka på hur jag mått om jag inte druckit allt det vattnet... usch. Undra om jag ens hade existerat, kanske skulle jag imploderat i min egen huvudvärk och bara lämnat kvar en liten våt fläck på anders madrass... Hmm... dom skulle nog undrat vad jag gjort XD haha.

Jag kom hem och sov till skidskytte, längdskidor och gud vet vad. Jag sov ju... ja kunde ju inte ha så bra koll. Och nu sitter jag här... med magen full av tacos :D mums!

Jag vill också bara säga att jag tycker det är sjukt konstigt hur många ögon man har på sig när man går på stan... Många fler än ett par...

Hitler hade bara en testikel - Någon som hade komplex?

Fredens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaha inget speciellt, vi gjorde fejk sår med lek färger och skrek en massa och dansade :)

2008-12-07 @ 19:18:23
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0