Hump De Bump

Tänk hur humöret bara kan ändras snabbt. När jag gick upp för trappan hit till datorn var jag lite deppig faktiskt, tankar åt både det ena och andra hållet.
Men när jag satte mig o läste ett mail ja fått av rockkarusellens crew med tider för en deltävling vändes allt uppochner, den här gången åt det bra hållet =) Fixade lite me vår myspace, la in våra kommande spelningar där så folk vet var vi kommer hålla hus. Det är inte så många än, men de brukar ramla in lagom till våren. Precis som jag vore erfaren... haha. Vore riktigt jävla sanslöst sjukt bög-kul att dra på en turné. Typ Japan? USA? Tyskland? Såg "de kallar oss artister" eller va de heter me The Hives för nån månad sen. Så jävla taggad ja blev. De är jävligt bra btw, men knappast världens bästa band, som de själva säger sig vara. Enligt mig ska man va riktigt jävla grym, men ödmjuk o försiktig. Då är man riktigt cool. Lixom äh, nae de är ju mycket bättre, sen går man upp på scenen, självförtroendet bara lyser om en o får alla andra band att tappa brallorna. DET är coolt.

Imorrn ska vi repa heeeela dan. De passar så jävla bra. David jäveln kommer inte kunna va me på vår första deltävling, så ja john o erik får klara oss bäst själva :P men de kommer gå galant! John e en riktig jävel på gitarr också ska ni veta! :D De e han som lirar gitarr på alla våra inspelade låtar btw, förutom Inhale... nån mer också tror jag.

Nä nu e livet riktigt bra faktiskt, fan va skönt att man kan känna så här ibland också :)

Giraffer är stumma, men de kan fnysa så de hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0