Flickorna på teve två

Det är ni som får jorden att gå ruunt... lala :P

De två senaste dagarna har varit jävligt bra faktiskt. Jag försov mig dock igår IGEN. andra gången på samma vecka :S vaknar ovanligt utvilad, ahhh.... VAD FAN ÄR KLOCKAN!? SHIIIIIT halv 11 noooooo! då drar ja till maten och hakar på lektionerna efter den...  Det funkade i måndags, men igår vare ju så att vi hade ju inga lektioner efter maten :S så ja missa hela dan... KUL! jävla skit. Som tur är har vi redan haft prov i de ämnen som ja missade... pjuh, men matte H och fysik är ALDRIG bra att missa.

Bänkade nytt personbästa igår! :) wiie nu är jag starkare än någonsin ;) nästan som en björn... nästan. Sedan vare som vanligt bollsport, den här gången fotboll och handboll, inte lika kul som innebandy, men jag kan ju inte få som jag vill varje gång :P hihi.
Har fortfarande träningsvärk i ljumskar o svank efter rinkbandyn, som jag för övrigt kommer missa nu på tisdag eftersom jag ska jobba 15-22 varje dag! :O BAJS! hoppas de klarar sig utan mig...

Denna helg blir kanon! :D om nåra timmar ska ja på väg till anders för att lana lite :D nördar som vi är. Jag, mosse, anders, martin o anden. Så förfest vid datorerna blir att vänta, bara ja inte spiller jäger på tangentbordet, det blir både kladdigt och jävligt svårt att bortförklara för farsan XD haha. På lördan e de "riktiga" lanet. Då kommer också anden o martin ansluta, de har annat för sig ikväll... Library gangsters ska få sån jävla spö på cs så de inte vågar visa sig i skolan sen ;) haha.
Söndag äre rep också! :) full rulle hela helgen :)

Det är kul att bara göra det man själv tycker är roligt. Bara skita i vad alla andra tycker. Tyck att jag är nörd, tyck att ja inte har nått liv, tyck att jag är konstig. Ni kanske har rätt... men jag trivs väldigt bra just som jag är. Jag låter som en emo. Jag kanske är en emo? :O Nae.

Jag gillar inte att bli liknad med Johan Palm. Tänk på det är ni snälla.

Nu ska jag nog sova lite innan kvällen tar sin början!

Over and out

En människa skrattar i genomsnitt 40 ggr per dygn - tycker jag ör alldeles för lite! Och jag kommer skratta betydligt mer än så den här kvällen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0