Faint

Jahopp, då vare nyår. Ut o festa gärnet helt enkelt, inget att spara på. MEN, ingen tvådagars-bakfylla får inträffa. Som efter midsommar, jag drack inte speciellt mycket då, men jag blev bakis dan efter, och dan efter det! Så jag stog där på jobbet o mådde skit helt enkelt, INTE kul.
Nu är det ju så att efter många turer fram och tillbaka ska vi ju spela på Black Horn på fredag, och då vill jag absolut inte vara bakfull! uschamejjen!

Nu ska jag ner o spela av mig lite på trummorna mina, kanske tänka ut ett och annat till solot på fredag, det kan behövas. Helt fria händer har jag. Men det blir nog improvisatioin, precis som alltid annars! HAHA. Men de brukar ju gå vägen, så ja får köra på utav bara fan ;)

Synd att inte david kan delta, kommer låta lite tomt, men så fåre bli! Lite sent att ställa in nu kanske XD

Ha nu en bra kväll allesammans! För det ska fanimej jag ha!  =) Tare lugnt me raketerna!

Lite passande till en festkväll:

Man spenderar ungeför ett år framför en spegel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jäklar vad lång tid! fast jag spenderar nog mer tid än det framfr spegeln. me <3 mirrors!

2009-01-01 @ 16:36:25
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0