Dio

Hello!!!

Igår var en minst sagt stressig dag!
Först skola, sen gym, sen rep, sen plugg, sen rinkbandy.
Jag skickade sms till john typ "glöm inte basen imorrn, vi syns i repan kl 17" Det var då måndag, men jag trodde det var tisdag! (vi brukar repa på onsdagar), ja kom på de precis efter ja duschat efter gymmet, då skicka ja ett till o förklara att ja va lite yr. Då fick jag svaret att de redan satt o vänta på mig i repan XD haha så jag åkte dit någon timme. Mer hann jag inte, så de fick klara sig själva, hihi :) Vår nya temporära basist va me också ;) kommer bli bra till rockkarusellen de :)

Vi vann på rinkbandyn! hör och häpna! Förra året kom vi sist i sämsta serien... nu vann vi första matchen med 14-6 ! herregud... gjorde ett par mål också :) kändes bra att sätta första kassen av alla på säsongen också :)

Ägde sönder på matteprovet idag förresten! :D hoppas på ett vg, de vore hur skönt som helst! Nu äre bara konstruktion o pbl essä kvar... :( Hur jag ska hinna plugga det när jag ska jobba 15-22 hela nästa vecka? :S ingen aning faktiskt, ingen jävla aning. Jag brukar inte vara speciellt upptagen, har ett par timmar över per dag, som nu till exempel. Det är hur skänt som helst! Men de senaste veckorna hare inte blivit så många över. Då har jag sovit.

Har också upptäckt Spotify... bra program! tack saNa, hihi :)

Jag skulle vilja va uppfinnare till någon cool sak som alla behöver, hur coolt vore inte det?
Visste ni att cigarettändaren uppfanns före tändstickan? de e lite konstigt, men så vare!

Tchüss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det låter ju jättebra! Jag själv hade fysik prov idag, och det gick verkligen sämst!! Så jävla dåligt! men jag tror jag kommer få G iallafall :p haha bandy är roligt, vi hade skolinnebandy för ett tag sen!! och vi vann allt, fast det har jag ju redan berättat om :)

2008-12-11 @ 13:26:32
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Sannah

Tihi! Musik 4 life..



Usch, jobbig vecka har vi framför oss.. :(

2008-12-11 @ 21:17:40
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0