Brompton Cocktail

Idag har ändå varit en bra dag måste jag säga!

Förut idag på gymmet tangerade jag mitt personbästa på bänken :) Och det kändes bra hela passet faktiskt.
Innan det hade jag matte D, Fysik och matte H, men var ändå på gott humör! :) för det gick ganska bra faktiskt, kanske eftersom vi bara håller på att repetera inför alla prov... aja, så vare i alla fall!

Imorrn ska vi hålla ett argumenterande svar på svenskan. Jag vet inte riktigt vad ja ska prata om än, men jag tror jag ska argumentera lite om varför man ska förbereda ett argumenterande tal XD haha.

Usch, de blir inga roliga inlägg längre... Men de känns som jag blivit en sån där viktig typ som aldrig har tid över längre... Men efter alla prov så ska jag bättra mig! jag lovar! :D

Charlie Chaplin var med i en Charlie Chaplin look-alike tävling...
-Han kom trea

Kommentarer
Postat av: S

våran pizza var en michal jacksson ;)

2008-12-02 @ 23:07:23
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/
Postat av: S

våran pizza var en michal jacksson ;)

2008-12-02 @ 23:08:30
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0