Better

Vissa tillfällen idag har ja känt en sån där oförskämt bra känsla i kroppen. Då man mår så jävla bra. Det är fantastiskt, man borde ha den känslan minst en gång per dag, den är väldigt skör, kan bli spegelvänd av en enda kommentar eller whatever, men innan dess så svävar man på moln.

Skridskor idag, med bonden och älgen, sjuuuuukt mycket folk, så gick inte att skjuta så mycket, men vi ska åka imorrn också, innan den frivilliga matten XD haha måste verkligen gå på den... fattar inte tillräckligt mycket inför provet i matte H som kommer i början av nästa termin.
En liten chillkväll igår också :) Riktigt trevligt faktiskt, såg på den femte sågen, men jag har inte sett någon såg innan så ja fattade inte lika mycket som de andra XD plus att ja kanske va lite dragen fortfarande, men den var helt ok! Läskigt med hand-splittarn bara... usch.
Jag fick sova i skarven i en dubbelsäng, i skarven mellan två täcken.

Matilda sa nått riktigt speciellt igår, kommer inte ihåg vad det var, hade tänkt ha det som sista fras här i dagens blogg, men ja låter det va tomt. Om jag kommer påre lovar jag att skriva in det så fort jag kan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0